Добрий день, шановне панство!
Карантин - не канікули☺
Тож давайте вивчати мову!
Завдання на тиждень 1 - 10 квітня
Українська мова
Сподіваюсь, що ви виконали раніше отримані завдання.
Продовжуємо детально вивчати тему "Відмінювання кількісних числівників"
1. Вивчити матеріал підручника "Відмінювання числівників"
2. Письмово провідміняти кількісні числівники 6,50,70, 178
1. Вивчити матеріал підручника "Відмінювання числівників"
2. Письмово провідміняти кількісні числівники 6,50,70, 178
Українська література
Починаємо вивчати творчість Ярослава Стельмаха.
1. стор. 178 прочитати вступну статтю про письменника, у робочий зошит виписати цікаві факти з життя автора (не менше 5),користуючись іншими джерелами, окрім підручника.
2. Прочитати повість "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" стор. 179 - 192
3. Скласти письмово в зошиті план твору (не менше 10 пунктів).
З інтернету не списувати!!!
Складаєте самостійно.
4. Письмово відповісти на питання на стор.193 № 10,12,14
5. Виконане завдання з літератури сфотографувати (або набрати на комп'ютері) та надіслати на електронну пошту до 9 квітня natusikbrus@gmail.com
Шановні шестикласники!
Ось так відмінюються кількісні числівники.
Н.в. шість, п'ятдесят, сто сімдесят вісім.
Р.в шести(шістьох), п'ятдесяти(п'ятдесятьох), ста сімдесяти (сімдесятьох) восьми(вісьмох)
Д.в. шести(шістьом), п'ятдесяти(п'ятдесятьом), ста сімдесяти(сімдесятьом) восьми(вісьмом)
З.в. шість(шістьох), п'ятдесят(п'ятдесятьох), сто сімдесят(сімдесятьох) вісім(вісьмох)
О.в. шістьма(шістьома) п'ятдесятьма(п'ятдесятьома),
ста сімдесятьма (сімдесятьома) вісьма (вісьмома)
М.в. (на) шести (шістьох), п'ятдесяти (п'ятдесятьох),
ста сімдесяти (сімдесятьох) восьми(вісьмох)
!!! Виправте помилки у своєму домашньому завданні, бо жоден, із тих, хто надіслав це завдання, правильно не виконав.
13 - 19 квітня
Українська мова
2. Переглянути відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=mK2U1bvm8Ps
3. Виконати завдання ( письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=mK2U1bvm8Ps
3. Виконати завдання ( письмово)
4. Записати всі приклади з таблиці та запам'ятати.
Українська література
1. За підручником стор.194 -195 прочитати факти про Лесю Воронину
( у зошиті план цієї статті 5 пунктів)
2. Виписати зі стор. 195 що таке сюжет, із яких частин він складається, вивчити.
3. Прочитати твір "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9"
Комментариев нет:
Отправить комментарий